Tere, armsad!

Selge see, et meie publik ei oskagi igavust tunda. Ometigi on käes aeg, kus olla kodus oma kallitega ja tegeleda asjadega, milleks pole juba ammu olnud aega. Ehkki viirus on ohtlik, on selles olukorras ka meeldivaid külgi. Usume, et see periood on tulnud, et midagi muuta, meis endis ja ehk ka ühiskonnas. Kasutame seda aega, et järele mõelda. Kasutame seda aega, et tunnetada oma piire ja vajadusi. Võib-olla on selles perioodis midagi, mida kaasa võtta? Võib-olla saame sel perioodil aru, mida me päriselt vajame ja mida tegelikult mitte?

Kui aga teatriigatsus ja eriti Tartu Uue Teatri igatsus suureks läheb, siis selle leevenduseks, aga ka lihtsalt heaks meeleks, pakume iga nädal vaadata üht meie mängukavast lahkunud lavastust. Õigemini selle ülesvõtet. 

* Kolmandaks avaldame midagi hiljutisemast ajast.
Pakume teile vaatamiseks Kadri Noormetsa lavastuse MOBIILSED DEFINITSIOONID salvestuse (vaata lavastuse infot siit). Lavastus esietendus Tartu Uues Teatris eelmisel kevadel, mil külaskäimine veel meie igapäevaellu kuulus.
Lavastus ise oligi nagu külaskäik – see oli lavastus, mis oli näitus, kus võis tunda end kui kodus. 
Trupis lisaks Kadri Noormetsale veel Ivo Reinok, Andres Lõo, Aare Pilv, Karl Marken, Tanel Russ ja Marie Kliiman. 

Sa lähed külla. Lased uksekella, sind kutsutakse sisse, sa paned üleriided ära, astud edasi, istud diivanile, oled natuke kohmetu või vastupidi, sulle ehk pakutakse midagi või siis mitte kohe, sa istud ja lased ruumil ja selles viibijail endasse mõjuda, kass riivab su jalga, ehk hüppab süllegi ja nõuab oma paid, sa kuuled vestlusi ja ehk vestled isegi, sa paikned ruumis ümber, vaatad ja kuulad ja oled. Sa oled külas. Ja kui sa lahkud, oled sa ühe kogemuse, ühe ruumi ja ühe koosluse võrra rikkam.

Salvestust saab vaadata kuni 9. aprilli hilisõhtuni.
10. aprillil avaldame uue salvestuse.